Alla inlägg under juli 2007

Av redaktionen - 13 juli 2007 20:15

Jag har tröttnat på att leta efter Alex och dessutom så hörde jag att han är på väg till Värmland just nu så snacka om meningslöst för mig att hänga i hufvudstaden då..


Därför kommer jag nu hem till byn igen. Jag tar med mig en kines och tillsammans ska vi nog lyckas få loss dig ur den jättestora skrivaren.


Efteråt tänkte jag att vi kunde fira med riskakor och Törley samt titta på ett bildspel om Johannas bröst.


Imorgon eftermiddag, närmare bestämt klockan fjorton och trettioåtta landar jag i Åre och tänkte först springa in på ICA för att köpa nåt åt kinesen att äta på men SEN så kommer jag och hjälper dig. Jag lovar!



Håll ut min vän, håll ut

//Rantamäki

Av redaktionen - 9 juli 2007 14:26

Den efterlängtade finalen är äntligen här!


Nu är vi snart framme vid målet - att ha fått namn till Johannas bröst.


Efter en fantastiskt populär röstningsomgång har vi fått fram fem finalnamn från de ursprungliga tjugo. Utav dessa fem namn ska vi nu tillsammans enas om två. Ett högerbröstnamn och ett vänsterbröstnamn.


Hjälp oss nu med slutspurten. De två namn med flest röster kommer vi att döpa brösten till (från höger till vänster).


Just nu kommer omröstningen att pågå "tills vidare". Så fort Aoree har tagit sig loss från den jättestora skrivaren så ska vi samla till styrelsemöte och besluta om ett slutdatum.


// Rantamäki

Presentation

Omröstning

FINAL! Vad ska Johannas bröst heta? (De två alternativ med flest röster vinner)
 Agamemnon
 B1
 Doris
 Janne Spike
 MumsMums
 Ove

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards