Direktlänk till inlägg 14 augusti 2007

Förklaring

Av redaktionen - 14 augusti 2007 18:46

Ni kanske undrar varför det har varit så tyst här på bröstbloggen den senaste tiden.


Det är för att Kissapan Aoree totalt har spårat ur. Sen hon släptes lös ur den jättestora skrivaren har hon betett sig helt bananas. B-A-N-A-N-A-S! Hon rasade omkring nere på Åres playa och skrek att hon var ett litet rött propellerplan, spelade läpp och talade i tungor. Emellanåt stannade hon dock till för att ta sig ett par rejäla klunkar av en viss bubblande dryck.


Aoree+Törley=Sant


Ett par timmar senare hittades hon inne på Dahlboms liggandes i fosterställning under bardisken sörplandes på en Törley.


Det hela slutade med att männen i vita rockar kom och hämtade henne och sen dess har hon varit på "vilohem". Nu är hon dock tillbaka och vi har bokat in ett styrelsemöte för att diskutera hur vi lämpligast ska gå vidare med detta.


Jag lovar att återkomma så fort jag vet mer.


//Rantamäki

 
 
Ingen bild

Aoree

14 augusti 2007 19:39

Det var fint så länge det varade..

 
Ingen bild

Aoree

17 augusti 2007 07:55

Vart kommer bilden ifrån. Den här festen var inte rantamäki bjuden på..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av redaktionen - 25 juni 2008 22:48

Vi (Kissapan och Rantamäki alltså) har nu startat upp ett nytt bloggprojekt som du hittar genom att följa den här länken.   Eller genom att vara sjukt cool för alla coola kommer att följa klart du vågar!    Vi ses där!        ...

Av redaktionen - 8 september 2007 18:40

Det är ingen som skriver här längre, vad ska vi göra åt det?   Alla förslag är välkomna. ...

Av redaktionen - 14 augusti 2007 21:16

Det var ingen som orkade föra protokoll men det gick typ såhär även denna gång. Vi kom fram till många viktiga saker och tog flera mogna beslut.   Lea (aka Marianne) uteblev som vanligt, straffavgiften är ännu inte fastställd men straff blir det, sa...

Av redaktionen - 14 augusti 2007 20:56

Eftersom det var ett tag sedan vi nämde Marianne i denna eminenta blogg så vill jag bara klargöra ett och annat.   Vi hittade henne och Johannasbrost i sängen och är mycket besvikna på detta högförräderi!!!   Vi har bildbevis se nedan: ...

Av redaktionen - 13 juli 2007 20:15

Jag har tröttnat på att leta efter Alex och dessutom så hörde jag att han är på väg till Värmland just nu så snacka om meningslöst för mig att hänga i hufvudstaden då..   Därför kommer jag nu hem till byn igen. Jag tar med mig en kines och tillsamma...

Presentation

Omröstning

FINAL! Vad ska Johannas bröst heta? (De två alternativ med flest röster vinner)
 Agamemnon
 B1
 Doris
 Janne Spike
 MumsMums
 Ove

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards